Publication detail

Dominant Factor of Company Success is Satisfied Customer

HORÁČEK, V.

Czech title

Dominantní faktor úspěchu firmy je spokojený zákazník

English title

Dominant Factor of Company Success is Satisfied Customer

Type

conference paper

Language

cs

Original abstract

Článek popisuje možnosti výběru problémů užitím prevence, oceněním analýzy nákladů na chyby, náklady na shodu a neshodu, metodou posouzení kritických faktorů úspěchu a neúspěchu spokojenosti zákazníků.

Czech abstract

Článek popisuje možnosti výběru problémů užitím prevence, oceněním analýzy nákladů na chyby, náklady na shodu a neshodu, metodou posouzení kritických faktorů úspěchu a neúspěchu spokojenosti zákazníků.

English abstract

The article describes some notes how to select problems of the organization using prevention, appraisal and failure cost analysis, cost of conformance and non-conformance loses by critical success and critical non-success factors methods.

Keywords in Czech

prevence, analýza nákladů, shoda, ztráty, faktor, úspěšnost.

Keywords in English

prevention, cost analysis, conformance, loses, critical success, factor.

Released

15.05.2001

Publisher

Dům techniky Ostrava

Location

Ostrava

ISBN

80-02-01423-5

Book

Jakost '2001

Pages count

6

BIBTEX


@inproceedings{BUT5997,
  author="Vladimír {Horáček},
  title="Dominantní faktor úspěchu firmy je spokojený zákazník",
  booktitle="Jakost '2001",
  year="2001",
  month="May",
  publisher="Dům techniky Ostrava",
  address="Ostrava",
  isbn="80-02-01423-5"
}