Publication detail
Dominant Factor of Company Success is Satisfied Customer
HORÁČEK, V.
Czech title
Dominantní faktor úspěchu firmy je spokojený zákazník
English title
Dominant Factor of Company Success is Satisfied Customer
Type
conference paper
Language
cs
Original abstract
Článek popisuje možnosti výběru problémů užitím prevence, oceněním analýzy nákladů na chyby, náklady na shodu a neshodu, metodou posouzení kritických faktorů úspěchu a neúspěchu spokojenosti zákazníků.
Czech abstract
Článek popisuje možnosti výběru problémů užitím prevence, oceněním analýzy nákladů na chyby, náklady na shodu a neshodu, metodou posouzení kritických faktorů úspěchu a neúspěchu spokojenosti zákazníků.
English abstract
The article describes some notes how to select problems of the organization using prevention, appraisal and failure cost analysis, cost of conformance and non-conformance loses by critical success and critical non-success factors methods.
Keywords in Czech
prevence, analýza nákladů, shoda, ztráty, faktor, úspěšnost.
Keywords in English
prevention, cost analysis, conformance, loses, critical success, factor.
Released
15.05.2001
Publisher
Dům techniky Ostrava
Location
Ostrava
ISBN
80-02-01423-5
Book
Jakost '2001
Pages count
6
BIBTEX
@inproceedings{BUT5997,
author="Vladimír {Horáček},
title="Dominantní faktor úspěchu firmy je spokojený zákazník",
booktitle="Jakost '2001",
year="2001",
month="May",
publisher="Dům techniky Ostrava",
address="Ostrava",
isbn="80-02-01423-5"
}