Publication detail
Strengthtening of experiemental activity of pupils in education of thematic part - magnetism
TOPINKA, S. PRŮŠA, S.
Czech title
Posílení experimentální činnosti žáků při výuce tématického celku - magnetismus
English title
Strengthtening of experiemental activity of pupils in education of thematic part - magnetism
Type
journal article - other
Language
cs
Original abstract
Článek se zamýšlí nad obecnějšími vztahy mezi praktickou experimentální činností žáků a studentů a procesem předávání znalostí mladé generaci. Ve své praktické části uvádí sérii nenáročných experimentů s permanentními magnety pro badatelsky orientovanou výuku základních pojmů permanentního magnetismu.
Czech abstract
Článek se zamýšlí nad obecnějšími vztahy mezi praktickou experimentální činností žáků a studentů a procesem předávání znalostí mladé generaci. Ve své praktické části uvádí sérii nenáročných experimentů s permanentními magnety pro badatelsky orientovanou výuku základních pojmů permanentního magnetismu.
English abstract
Contribution deals with the general relationships between practical experimental activity of pupils and process of transfer of knowledge to young generation.
Keywords in Czech
Fyzika; výuka; magnetismus
Keywords in English
Physics; Education; Magnetism
RIV year
2012
Released
01.12.2012
ISSN
0009-0700
Volume
62
Number
5-6
Pages from–to
413–415
Pages count
3
BIBTEX
@article{BUT96770,
author="Stanislav {Topinka} and Stanislav {Průša},
title="Posílení experimentální činnosti žáků při výuce tématického celku – magnetismus",
year="2012",
volume="62",
number="5-6",
month="December",
pages="413--415",
issn="0009-0700"
}