Publication detail
Trendy, Slogans or Brain and Complexity in Methods of Preparation of Production, Economy Organization and Management
HLAVENKA, B.
Czech title
Moderní hesla nebo rozum a komplexnost v uplatňování znalostí a metod v přípravě výroby, organizaci a řízení?
English title
Trendy, Slogans or Brain and Complexity in Methods of Preparation of Production, Economy Organization and Management
Type
conference paper
Language
cs
Original abstract
V článku je uveden autorův názor na módní směr "Podnik založený na znalostech" a odpověď na otázky kdy, kde a jak užívat znalosti – metody v TPV, organizaci a řízení podniku.
Czech abstract
V článku je uveden autorův názor na módní směr "Podnik založený na znalostech" a odpověď na otázky kdy, kde a jak užívat znalosti – metody v TPV, organizaci a řízení podniku.
English abstract
The papers gives the authors opinion on trendy slogan "Knowledge Company". He answers the question of when, where and how to use knowledge – methodes in production preparation, organization and management.
Keywords in English
knowledge management, knowledge company, virtual company
RIV year
2001
Released
23.05.2001
Publisher
DT ZSVTS Bratislava
Location
Bratislava
ISBN
80-233-04437
Book
XXIII. Mezinárodní konference - znalostní management
Pages from–to
52–60
Pages count
7
BIBTEX
@inproceedings{BUT3100,
author="Bohumil {Hlavenka},
title="Moderní hesla nebo rozum a komplexnost v uplatňování znalostí a metod v přípravě výroby, organizaci a řízení?",
booktitle="XXIII. Mezinárodní konference - znalostní management",
year="2001",
month="May",
pages="52--60",
publisher="DT ZSVTS Bratislava",
address="Bratislava",
isbn="80-233-04437"
}