Detail publikace
Moderní hesla nebo rozum a komplexnost v uplatňování znalostí a metod v přípravě výroby, organizaci a řízení?
HLAVENKA, B.
Český název
Moderní hesla nebo rozum a komplexnost v uplatňování znalostí a metod v přípravě výroby, organizaci a řízení?
Anglický název
Trendy, Slogans or Brain and Complexity in Methods of Preparation of Production, Economy Organization and Management
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
cs
Originální abstrakt
V článku je uveden autorův názor na módní směr "Podnik založený na znalostech" a odpověď na otázky kdy, kde a jak užívat znalosti – metody v TPV, organizaci a řízení podniku.
Český abstrakt
V článku je uveden autorův názor na módní směr "Podnik založený na znalostech" a odpověď na otázky kdy, kde a jak užívat znalosti – metody v TPV, organizaci a řízení podniku.
Anglický abstrakt
The papers gives the authors opinion on trendy slogan "Knowledge Company". He answers the question of when, where and how to use knowledge – methodes in production preparation, organization and management.
Klíčová slova anglicky
knowledge management, knowledge company, virtual company
Rok RIV
2001
Vydáno
23.05.2001
Nakladatel
DT ZSVTS Bratislava
Místo
Bratislava
ISBN
80-233-04437
Kniha
XXIII. Mezinárodní konference - znalostní management
Strany od–do
52–60
Počet stran
7
BIBTEX
@inproceedings{BUT3100,
author="Bohumil {Hlavenka},
title="Moderní hesla nebo rozum a komplexnost v uplatňování znalostí a metod v přípravě výroby, organizaci a řízení?",
booktitle="XXIII. Mezinárodní konference - znalostní management",
year="2001",
month="May",
pages="52--60",
publisher="DT ZSVTS Bratislava",
address="Bratislava",
isbn="80-233-04437"
}