Publication detail
Trendy Slogans or Brain and Complexity in Methodes of Preparation of Production, Economy, Organization and Management
HLAVENKA, B.
Czech title
Moderní hesla, nebo rozum a komplexnost v metodách přípravy výroby, ekonomice, organizaci a řízení
English title
Trendy Slogans or Brain and Complexity in Methodes of Preparation of Production, Economy, Organization and Management
Type
journal article - other
Language
cs
Original abstract
V článku je uveden autorův názor na módní směr "Podnik založený na znalostech" a odpověď na otázky kdy, kde a jak užívat znalosti – metody v TPV, organizaci a řízení podniku.
Czech abstract
V článku je uveden autorův názor na módní směr "Podnik založený na znalostech" a odpověď na otázky kdy, kde a jak užívat znalosti – metody v TPV, organizaci a řízení podniku.
English abstract
The papers gives the authors option on trendy slogan "Knoeledge Comapny". He anawers the question of when, where and how to use knowledge – methodes in production preparation, organization and management.
Keywords in English
knowledge management, knowledge company
RIV year
2001
Released
01.06.2001
ISSN
1211-4162
Journal
Strojírenská technologie
Volume
VI
Number
2
Pages count
5
BIBTEX
@article{BUT39646,
author="Bohumil {Hlavenka},
title="Moderní hesla, nebo rozum a komplexnost v metodách přípravy výroby, ekonomice, organizaci a řízení",
journal="Strojírenská technologie",
year="2001",
volume="VI",
number="2",
month="June",
issn="1211-4162"
}