Detail publikace
Moderní hesla, nebo rozum a komplexnost v metodách přípravy výroby, ekonomice, organizaci a řízení
HLAVENKA, B.
Český název
Moderní hesla, nebo rozum a komplexnost v metodách přípravy výroby, ekonomice, organizaci a řízení
Anglický název
Trendy Slogans or Brain and Complexity in Methodes of Preparation of Production, Economy, Organization and Management
Typ
článek v časopise - ostatní, Jost
Jazyk
cs
Originální abstrakt
V článku je uveden autorův názor na módní směr "Podnik založený na znalostech" a odpověď na otázky kdy, kde a jak užívat znalosti – metody v TPV, organizaci a řízení podniku.
Český abstrakt
V článku je uveden autorův názor na módní směr "Podnik založený na znalostech" a odpověď na otázky kdy, kde a jak užívat znalosti – metody v TPV, organizaci a řízení podniku.
Anglický abstrakt
The papers gives the authors option on trendy slogan "Knoeledge Comapny". He anawers the question of when, where and how to use knowledge – methodes in production preparation, organization and management.
Klíčová slova anglicky
knowledge management, knowledge company
Rok RIV
2001
Vydáno
01.06.2001
ISSN
1211-4162
Časopis
Strojírenská technologie
Ročník
VI
Číslo
2
Počet stran
5
BIBTEX
@article{BUT39646,
author="Bohumil {Hlavenka},
title="Moderní hesla, nebo rozum a komplexnost v metodách přípravy výroby, ekonomice, organizaci a řízení",
journal="Strojírenská technologie",
year="2001",
volume="VI",
number="2",
month="June",
issn="1211-4162"
}