Detail předmětu
Ateliér virtuální kreativity III
FSI-YV3 Ak. rok: 2025/2026 Letní semestr
Výstupem ateliéru je zpracovaná ucelená prezentace produktové grafiky, digitální modelové tvorby, vizuální procesů i virtuální prezentace řešeného produktu do komplexní multimediální prezentace výrobku. Výsledný návrh multimediální prezentační metody bude respektovat současné standarty, ale i v současnosti méně obvyklé způsoby tvorby s potenciálem do budoucna.
Jazyk výuky
čeština
Počet kreditů
8
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Vstupní znalosti
Navazuje na Ateliér virtuální kreativity I, Ateliér virtuální kreativity II a názorně uplatňuje znalosti z již absolvovaných povinných předmětů.
Pravidla hodnocení a ukončení předmětu
Podmínky získání klasifikovaného zápočtu:
- aktivní účast ve cvičeních (min 5 z 10 bodů),
- odevzdání zadaných prací ve stanovených termínech (min 45 z 90 bodů).
Výsledná klasifikace se určí podle stupnice ECTS.
Cvičení: účast je povinná a kontrolovaná vyučujícím, povolují se maximálně dvě absence. V případě dlouhodobé nepřítomnosti je náhrada zameškané výuky v kompetenci garanta předmětu.
Učební cíle
Studenti si osvojí postupy celkové multimediální prezentace prostřednictvím praktické aplikace získaných souvislostí z již absolvovaných předmětů. Cílem je zpracování ucelené multimediální prezentace produktu, výrobku nebo stroje. Osvojení si základních postupů pomocí nástrojů tvorby grafiky, modelování, digitálního videa, animace i virtuální prezentace a produktového portfolia.
Student získá:
- Orientaci v oblasti multimediální prezentace.
- Schopnost řešit samostatně zadaný rozsáhlý úkol.
- Schopnost vytvořit multimediální prezentace produktu.
- Schopnost kritického zhodnocení koncepčního řešení.
- Schopnost prezentování dosažených výsledků formou multimediální prezentace.
Použití předmětu ve studijních plánech
Program B-VKP-P: Vizuální komunikace v kreativních průmyslech, bakalářský, povinný
Typ (způsob) výuky
Ateliér
104 hod., povinná
Osnova
- Komplexní multimediální prezentace produktu.
- Pochopení podstaty funkce vybraného produktu.
- Grafické portfolio zadaného produktu.
- Digitální modely a vizualizace.
- Virtuální procesy a virtuální prezentace.
- Lidský faktor a marketing.
- Závěrečná komplexní multimediální prezentace produktu.
- Obhajoba zadaného úkolu.