Detail předmětu

Ateliér virtuální kreativity III

FSI-YV3 Ak. rok: 2025/2026 Letní semestr

Výstupem ateliéru je zpracovaná ucelená prezentace produktové grafiky, digitální modelové tvorby, vizuální procesů i virtuální prezentace řešeného produktu do komplexní multimediální prezentace výrobku. Výsledný návrh multimediální prezentační metody bude respektovat současné standarty, ale i v současnosti méně obvyklé způsoby tvorby s potenciálem do budoucna. 

Jazyk výuky

čeština

Počet kreditů

8

Zajišťuje ústav

Vstupní znalosti

Navazuje na Ateliér virtuální kreativity I, Ateliér virtuální kreativity II a názorně uplatňuje znalosti z již absolvovaných povinných předmětů. 

Pravidla hodnocení a ukončení předmětu

Podmínky získání klasifikovaného zápočtu:

  • aktivní účast ve cvičeních (min 5 z 10 bodů),
  • odevzdání zadaných prací ve stanovených termínech (min 45 z 90 bodů).

Výsledná klasifikace se určí podle stupnice ECTS.

Cvičení: účast je povinná a kontrolovaná vyučujícím, povolují se maximálně dvě absence. V případě dlouhodobé nepřítomnosti je náhrada zameškané výuky v kompetenci garanta předmětu. 

Učební cíle

Studenti si osvojí postupy celkové multimediální prezentace prostřednictvím praktické aplikace získaných souvislostí z již absolvovaných předmětů. Cílem je zpracování ucelené multimediální prezentace produktu, výrobku nebo stroje. Osvojení si základních postupů pomocí nástrojů tvorby grafiky, modelování, digitálního videa, animace i virtuální prezentace a produktového portfolia. 

Student získá:

  • Orientaci v oblasti multimediální prezentace.
  • Schopnost řešit samostatně zadaný rozsáhlý úkol.
  • Schopnost vytvořit multimediální prezentace produktu.
  • Schopnost kritického zhodnocení koncepčního řešení.
  • Schopnost prezentování dosažených výsledků formou multimediální prezentace.

Použití předmětu ve studijních plánech

Typ (způsob) výuky

 

Ateliér

104 hod., povinná

Osnova


  • Komplexní multimediální prezentace produktu.

  • Pochopení podstaty funkce vybraného produktu.

  • Grafické portfolio zadaného produktu.

  • Digitální modely a vizualizace.

  • Virtuální procesy a virtuální prezentace.

  • Lidský faktor a marketing.

  • Závěrečná komplexní multimediální prezentace produktu.

  • Obhajoba zadaného úkolu.